Συχνές ερωτήσεις – ενδείξεις αυτόματου πωλητή
Ο αυτόματος πωλητής δεν δέχεται κέρματα…
Κάθε αυτόματος πωλητής έχει κερματοδέκτη έτσι ώστε να ολοκληρώνεται η πώληση.
Ανάλογα τις πωλήσεις που πραγματοποιεί ο αυτόματος πωλητής χρειάζεται και τακτικό έλεγχο και καθάρισμα. Οπότε καλό είναι να δούμε αν η υποδοχή των κερμάτων είναι καθαρή, έτσι ώστε η διαδρομή που κάνει το κέρμα να γίνεται όσο το δυνατόν πιο ομαλά.
Ένας άλλος λόγος που ο κερματοδέκτης δεν δέχεται κέρματα μεγάλης αξίας είναι ότι δεν έχει αρκετά αποθηκευμένα κέρματα μικρότερης αξίας, με αποτέλεσμα να μην έχει για να δώσει ρέστα ώστε να ολοκληρωθεί η πώληση. Κάθε αυτόματος πωλητής έχει κερματοδέκτη έτσι ώστε να ολοκληρώνεται η πώληση.
Εάν ο αυτόματος πωλητής εξακολουθεί να μη δέχεται κέρματα, πιθανότατα να έχει κάποιο πρόβλημα ο αυτόματος πωλητής.
Ο αυτόματος πωλητής σνακ είναι ζεστός…
Σε κάθε περίπτωση όταν αντιληφθούμε ότι τα προϊόντα που βρίσκονται στον αυτόματο πωλητή είναι ζεστά το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να ελέγξουμε αν η απόσταση από τον τοίχο είναι πάνω από 10 εκατοστά.
Στη συνέχεια ελέγχουμε αν το κοντσέρ είναι καθαρό, δηλαδή αν έχει σκόνες και χνούδι, και στη συνέχεια, εάν δουλεύει ο ανεμιστήρας του.
Καλό θα είναι να βγάλουμε τον αυτόματο πωλητή από την πρίζα έτσι ώστε να μην δημιουργηθεί μεγαλύτερη βλάβη.
Κάθε πότε θα πρέπει να γίνεται συντήρηση στον αυτόματο πωλητή;
Μια συνήθη πρακτική είναι να κάνουμε συντήρηση στον αυτόματο πωλητή τουλάχιστον 2 φορές το χρόνο.
Πουλάτε μεταχειρισμένους αυτόματους πωλητές;
Συχνά έχουμε περιπτώσεις όπου διατίθεται προς πώληση μερικά μηχανήματα αυτόματου πωλητή, σε εξαιρετική κατάσταση.