Νέα συσκευασία της Coca-Cola και πως αυτή επηρεάζει τους αυτόματες πωλητές

Την Παρασκευή, 19 Ιανουαρίου 2018, η The Coca-Cola Company ανακοίνωσε ότι αναδιαμορφώνει ουσιαστικά τη συνολική της προσέγγιση για τη συσκευασία των προϊόντων της, θέτοντας ως παγκόσμιο στόχο να συμβάλλει στη συλλογή και ανακύκλωση μέχρι το 2030, ποσότητας ίσης με το 100% των συσκευασιών της.
Επίσης στα κοινωνικά δίκτυα και στο youtube, μπορείτε να δείτε το νέο προμοτάρισμα της νέας συσκευασίας (πιο cool από ποτέ).

Η νέα συσκευασία του αναψυκτικού είναι πιο ψηλή και πιο λεπτή. Λόγω των νέων αυτών διαστάσεων, οι αυτόματοι πωλητές θα χρειαστούν παραμετροποίηση, ώστε να μπορούν να δέχονται και να πωλούν το αναψυκτικό.

Οι αλλαγές αφορούν το κουτάκι των 330ml, στα προϊόντα Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Στέβια και Coca-Cola Zero Χωρίς Καφεΐνη.

Έχουμε ξεκινήσει τη διαδικασία, την έρευνα και την εφαρμογή των αλλαγών αυτών και είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε εργασία στον αυτόματο πωλητή σας ώστε να είναι συμβατός με τις νέες συσκευασίες της Coca-Cola.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 6977 160415 ή στο service@vending-service.gr